XFree86

Pią, 15 Paź 1999, 23:00:36 CEST

On Fri, 15 Oct 1999, WroBELL wrote:

>  Widze, ze spec dla XFree86 jest juz dla wersji 3.9.16.
> Mozna skads rpm-y zaciagnac?

Nie wiem jak Janek ale ja na razie chciałbym spróbować z poprawieniam
patunastu szczegółów w 3.3.5. Sam do speca z 3.9.16 nie zaglądałem za
mocno w razie czego jeżeli Janek będzie uważał, że ta wersja jest jakoś
gotowa do testów to powinien puścić to na automaty (poprostu). W razie
czego rewizję temu czeuś nadałbym tylko w stylu x.x żeby zasygnalizować,
że jest to wersja testowa albo coś koło tego.