Screen wolny?

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 25 Paź 1999, 17:52:12 CEST

On Sun, Oct 24, 1999 at 11:24:55PM +0200, Jan Rekorajski wrote:
> Do boju :)) Tylko nie zapomnij dodać utemptera i zdjąć +s ze screena.

Spoko. Zaraz się zabieram. Niestety chwilow nie mogę wykminić kilku rzeczy:

Jakie jest przeznaczenie paczy z linia w stylu:

-termcap  facit|vt100|xterm LP:G0
+termcap  facit|vt100|xterm LP:G0

-termcap  vt100 dl=5\E[M
+termcap  vt100 dl=5\E[M

To jest np. w screen-fhs.patch

Po za tym nie mam pojęcia zielonego jak rozwalić screen-misc.patch.

a dokładniej sekcję:

-#if defined(SVR4) && !defined(PTY_DONE)
+#if (defined(SVR4) && !defined(PTY_DONE)) || defined(__linux__)
#define PTY_DONE
int
OpenPTY(ttyn)

Teraz już nie ma czegoś takiego jak SVR4 tylko jest HAVE_SV4_PTYS.
Wydaje mi się, że to to samo, ale nie wiem czy będzie OK. Może ktoś
coś powie jakiś spec? :))

W sumie odrzucając te patche wsio gra, ale to tylko na  oko mówię, więc
nie wiem co robić dalej :)))

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer