ftp, rc-inetd, tcpserver

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 17 Paź 1999, 14:17:45 CEST

On Mon, Oct 11, 1999 at 10:24:29AM +0200, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Zeby wszystko bylo "wloz CDROM z Win95 i nacisnij OK"?
> Nie uszczesliwiajmy ludzi na sile.
> Jesli ktos decyduje sie na zainstalowanie jakiejs niekonwencjonalnej
> autentykacji, jest tego swiadom i niech ja sobie sam skonfiguruje a jak
> nie potrafi to RTFM.

Zmien recznie wszystkie pliki w /etc/pam.d, tak aby używały LDAP, potem
smb. Potem spróbuj jeszcze czego innego, to zrozumiesz w czym problem.
Naprawdę jest potrzebne narzędzie do zautomatyzowania tego. Ale to też
nie znaczy, że powinno się to odbywać automatycznie przy instalowaniiu
pakietu (może ktoś chce używać LDAP tylko do autentykacji klientów
samby).

Pozdrowienia,
       Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !