kerneli

Jarek Druzd raven w ae.pl
Nie, 17 Paź 1999, 12:19:12 CEST

On Sat, 16 Oct 1999, Pawel Krawczyk wrote:

> Co sądzicie o tym, żeby kernel PLD miał wkomponowaną łatę
> z ftp.kerneli.org? Co oznacza, że miałby od ręki możliwość
> tworzenia szyfrowanych dysków przez loop device. Poprawienia
> wymaga kernel oraz util-linux.

Według mnie raczej jest zbyteczne, ponieważ mało osób moim zdaniem będzie
tego używać... Drugim aspektem jest to że więcej feturesów w kernelu wiąże
się z dodatkowym powiększeniem wielkości kernela i większym
zapotrzebowaniem na pamięć ;)

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [phone: (0) 604 352 756]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl [http://www.raven.ae.pl]