Dokumentacja (długie, ale przeczytajcie proszę)

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Nie, 17 Paź 1999, 15:55:49 CEST

On Sun, 17 Oct 1999, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> Jakiś czas temu zaproponowałem rozpoczęcie dokumentowania PLD
> Kloczek i Wiget zwrócili wtedy moją uwagę na SGML-Docbook-DTD i możliwość
> jego wykorzystania, w aspekcie szerszym niż tylko napisanie manuala do PLD.
>
> Docbook ma wiele zalet wśród nich:
>     możliwa będzie konwersja do XML

Pytanie: nie moglibysmy od razu zaczac robic tego w XML?
Od razu sie przyznaje ze jestem lama w tym temacie ale z tego co wiem XML
jest bogatszy, w szczegolnosci mozna teksty w xmlu traktowac jak baze
danych co pewnie bedzie porzyteczne przy wyszukiwaniu informacji.
Jak mniemam konwersja sgml->xml spowoduje ze zalety xmla nie beda wpelni
wykorzystane.
Poza tym skoro i tak (AFAIK) xml ma wyprzec sglma i html zaczynajac w xmlu
bylibysmy troche "do przodu" i bylo by troche mniej roboty.

> --
> Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pg.gda.pl)

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL