plan wypuszczenia rc-scripts 0.0.12

Śro, 6 Paź 1999, 19:45:27 CEST

On Thu, 5 Aug 1999, Michal Margula wrote:
[[..]

> No ja chciałem zapytać jak kwestia reboot/halt?
>
> Czy shutdown -r now oraz init 6 nadal robią halt?

Znaczy sie obecnie po wszystkim jest robione halt -d. W RH widze, że
zaleznie od sytuacji jest wykonywany reboot lub halt. Nie znam dokąldnie
tego co tam jest robione wiec będę też musiał się temu przyjrzeć czyba że
masz chęć wyjaśnić jak być powinno Twoim zdaniem.
Tak wogóle to też wartoby chyba dodać gdzieś wsparcie do power off czyli
"halt -p".

Chyba na 0.0.12 jeszcze sie to nie załapie. Moze na nastepna wersję ..
0.0.14 :)