rc-scripts

Czw, 7 Paź 1999, 15:07:38 CEST

On Thu, 7 Oct 1999, Artur Frysiak wrote:
[..]
>           string = string      strings are equal.
>           string == string     strings are equal.
>
> Czyli wypada stosować konstrukcje:
>
> if test "ble" = "$ble"; then
>
> fi
>
> Choć i tak nie ma sie pewności który 'test' sie uruchamia (build-in czy z
> sh-utils).

Wydaje mi się, że to że w pdksh jest jednak wewnętrzny test nie należy
tego aż tak mocno omijać. Wystarczy tylko poprostu pzrestrzegać tego żeby
można jakoś wyłączać wewnętrznego testa (?). Taka mozliwość pozwoliłaby
wypuszczać pod względem skłądniowym poprawne sprypty (trzebaby poczytać
jeszcze dok do pdksh).