rpm 3.0.3 na horyzoncie

Wto, 12 Paź 1999, 20:42:13 CEST

On Tue, 12 Oct 1999, Jan Rekorajski wrote:
[..]
> lepiej by było (wugodniej) gdyby %configure generewało coś takiego:
>
> prefix = /usr
> exec_prefix = ${prefix}
> bindir = ${exec_prefix}/bin
> libdir = ${exec_prefix}/lib
> datadir = ${prefix}/share
> mandir = ${prefix}/man
> infodir = ${prefix}/info

Zanczy się tutaj raczej (przyjamniej na nasze potrzeby ;):

mandir = ${datadir}/man
infodir= ${datadir}/info

> includedir = ${prefix}/include
> oldincludedir = /usr/include
>
> Są jakieś przeciwwskazania?

W zasadzie nie. Jak to mawia mój znajomy "tak, aczkolwiek niechętnie" ;)
Wydaje mi się, że lepiej jest jednak dostosowywać programy do "make
install DESTDIR=</install/prefix>". Przy takich okazjach
wychodzą różne dziwne rzeczy.

Ja przynajmniej staram się przerabiać pod tym kontem źródła i potem
podsyłam maintainerom poprawki na to żeby to dziąłało poprawnie.
O ile korzysta się w danych źródłach z tego co obecnie daje
automake/autoconf to w zasadzie to co proponujesz jest niepotrzebne (już),
a liczba takich programów rególatrnie spada.