rpm 3.0.3 na horyzoncie

Wto, 12 Paź 1999, 20:53:12 CEST

On Tue, 12 Oct 1999, Jan Rekorajski wrote:

> ntalk, do boju, popraw. Albo pokaż inny talk daemon.

> A co daje -fstrict-aliasing, na ile wyłączenie tego pogorszy kod?

Artur nie ma czasu teraz sie zając rpm-em więc wyhodzi na to, że ja chyba
zdąże sie nim zajać :) (na dzisiaj mam i tak kilka pakietów które
potrzebuję ASAP więc nie zamierzam się dzisiaj łapać za rpm-a).

Pytanie w takim razie będzie: co będzie miało dla nas większy
pozytywny skutek ? czy globalnie włączenie -fno-strict-aliasing i ukrycie
ewentualnych niedoróbek na poziomie źródeł czy też nie ukrywanie ich po to
żeby wychwycić przy okazji programy które potencjalnie z racji słabej
jakosci kodu mogą także nieść w sobie (potencjalnie) inne nieprzwidziane
skutki błędów w nich zawartych ?

Mi się wydaje w takim razie, że mamy oto możliwość założenia sieci przez
którą może nie przejść kilk pakietów, które znalazwszy sie z tego powodu
na swego rodzaju czarnej liście umożliwiłyby na dłużsża metę w lepszej
stabilizacji całości kodu. Takie pakiety mogłyby dostać reczną korektę na
poziome speca w postaci dodania -fno-strict-aliasing co już samo w sobie
byłoby rejestrem takich podejrzanych pakietów.

Eny koments ? bo podyskutować o tym zanim jeszcze ktoś złapie się za rpm-a
możemy.