cvs

Śro, 13 Paź 1999, 14:45:18 CEST

On Wed, 13 Oct 1999, -_ sergio _- wrote:

> moze sprzet siada?

Nie poprostu pojawiają sie procesy po 20M MB. Spróbuj z cvs-mirror
pociagnąć w jednym ruchu np. SOURCES i obserwuj wielkość cvs-a który
obsługuje poąłczenie.

> btw: tez masz taki zapierdol jak ja po rozpoczeciu semestru?

I będę miał jeszcze gorzej, bo główna część nowego sprzętu jeszcze mi nie
dotarła (człowiek całe wakacje nic nie robił, a przetagi zaczeli
rozstrzygać dopiero po wakacjach i to tylko dlatego, że komuś sie czterech
liter nie chciało ruszyć).