składnica scr.rpm-ów (moze sie przydać)

Śro, 13 Paź 1999, 14:58:35 CEST

Jeżeli ktoś by szukał src.rpm-ów w miarę aktualnych z różnych dystrybucji
po to żeby np. sprawdzić czy czegoś nowego/ciekawego ktoś nie zrobił już
to na ftp://test2.zie.pg.gda.pl/pub/SRPMS leży ich ponad 3.2GB. Pakiety
jakie tam są to tylko to co jest dystrybucjach (nie mieszałem tego z RH
contrib). Są tak rzeczy z SuSe, BeroLinux, Mandrake (devel), rawhide, KSI
i Conectiva.
Pakiety które przejrzałem pod kontem tego co mamy w PLD kasuję z tego
katalogu.