Ogonki na pierwszej konsoli

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 15 Paź 1999, 10:11:08 CEST

On czw, 14 paź 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tak sie zastanawiam czy wogóle ustawianie w ten sposób jaki mamy
> parametrów konsoli ma sens. Mam przecież /etc/systconfig/i18n -> LANG i w
> zasadzie badając tą zmienną możnaby od razu może ustawiać parametry fontów
> potrzebnych dla danego języka (?).
IMHO LANG to za malo. Ja na przyklad nie lubie polskich komunikatow, ale chce miec polskie czcionki. Wiec LC_CTYPE man pl_PL, LANG nie ustawione, a czcionki
ISO-8859-2 (na konsoli fonty Qrczaka).

/etc/sysconfig/i18n powinien moc zawierac wszystkie LC_*
Ale moze tam tez byc ustawiona czcionka (choc console IMHO to lepsze miejsce).

Pozdroowienia,
      Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !