PePeSza nowa wersja (0.10.0).

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 11 Paź 1999, 14:11:50 CEST

Witam.
Prace nad nową PePeSzą włąśnie doszły do momentu w którym postanowiłem
pokazać światu nową wersję. Nie jest to przeróbka poprzedniej, ale
całkowicie nowy program. Z ważniejszych zmian:
+ powinna działać szybciej dla dużych baz
+ baza jest przechowywana w postaci binarnej (gdbm) a nie pliku po. Istnieje
  możliwość eksportu takiej bazy do pliku po (pocja -e) ale plik wynikowy
  nie jest posortowany.
+ teksty kilku linijkowe nie są masakrowane.
+ prze/przy rostki definuje się za pomocą regexp'ów
- nie można wprowadzać tekstu z klawiatury
- wilkośc liter jest zawsze rozróżniana
-+ różne mniejsze zmiany

Niestety od kilku dni przestało działać (wygasło hasło) moje IDS'owe konto
więc nie mam gdzie umieścić wersji tgz. Natomiast wrzucę to do PLD'owskiego
CVS'u. Modół "pepesza", tag "rel-0-10-0".
Po ściągnięciu źródeł trzeba zrobić ./autogen.sh; make rpm
i otrzymammy ładnego rpm'a. (oczywiście "make; make install" też działa).
Jak zwykle czekam na wszelkie krytyczne uwagi. Tymczasowo proszę je
kierować na pkernel w friko5.onet.pl

--
/--__ Paweł Kołodziej __ http://www.ids.pl/~pkollegu __ pawelk w pld.org.pl __--\