alsa

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Pią, 15 Paź 1999, 23:30:19 CEST

Kernel: 2.2.12, Alsa 0.4.1 z CVS
Problem:  testowalem ja na ESS1868, SB16 (oryginal), SB 128  PCI (ens1371)  i
na  kazdej z tej  kart   wali  mi, ze naruszenie ochrony pamieci, ale wykrywa
karte  i rozpoznaje typ. Nie można nic odtworzyć, podczas kompilacji nie wali
żadnych  błedów  (czasami tylko  warning:  defined  but  no used i  cos w tym
stylu). Czy to jest wina alsy czy coś się u  mnie poknociło.  Kompilowane  na
gcc-2.95.1.

--
 -=[  Bartosz Waszak  ]--[     Where there's no emotion, there's no       ]=-
-==[ waszi w pld.org.pl ]==[        motive for violence. -- Spock,          ]==-