NET4

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pon, 18 Paź 1999, 03:37:01 CEST

Właśnie przed chwilą skończyłem wstępny szkic dokumentu poświęconego
sterowaniu ruchem za pomocą CBQ i innych featur Linuxa 2.2.  Nie dajcie
się zmylić określeniu "wstępny szkic" - pracowałem nad nim przez
paręnaście ostatnich tygodni :) Zachęcam przynajmnie do rzucenia okiem i
zapoznania się z możliwościami Linuxa, z których mało kto sobie zdaje
sprawę.

Leży to oczywiście na naszym CVSie, w katalogu PLD-doc/NET4.
Gotowa wersja to NET4_tc.ps, na dokończenie czeka drugi (a pierwszy
chronologicznie) dokument poświęcony policy routingowi, NATowi i innym
featurom nowych Linuxów nie związanych ze sterowaniem ruchem. Całość
można też ściągnąć z http://ceti.pl/~kravietz/NET4_tc.ps.bz2, ma ok.
100 KB. Sprawa oczywiście nie jest jeszcze zakończona, pozostało sporo
do odkrycia i opisania, co będę stopniowo robił w miarę wolnego czasu.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/