patch do imlib-1.9.7

Śro, 20 Paź 1999, 02:31:39 CEST

On Mon, 18 Oct 1999, Bartek Szady wrote:

> Cześć
>
> Napisałem patch który zwiększa stabilność imlib przy czytaniu uszkodzonych
> gif'ów. Można go nabyć pod
>   ftp://bszx.bszxdomain.edu.eu.org/pub/other/imlib-test.patch
>
> Wysyłam to tutaj poniewaz nie udało się mi dowiedzieć kto zajmuje się
> imlibem. Może się przyda.

Przeważnie ja (chyba dotąd raczej ja :).

Skoro potrafisz wychwytywać tego typu błędy to pytanie o jakieś
kompetencje potrzebne do tego żeby móc odpowiedzialnie wykonywać
jakiekolwiek zmiany jest raczej już nie potrzebne.
Podeślij lepiej dane potrzebne do założenai Ci konta na CVS serwerze żebyś
w razie czego sam mógł takie rzeczy (bez pytania się kogokolwiek) wrzucać
(login, e-ades kontaktowy i crypted hasło na cvs-pld w pld.org.pl).

Zasada jest mniej wiecej taka, że wrzucać poprawki każdy może. O ile
intencja takiej zmiany jest niewidoma (bo nie było to na przykłąd
wystarczająco dobrze udokumentowane commit logu) to padaja dodatkowe
pytania od innych (zazwyczaj juz prywatnie). CVS jest sterfą w której może
sie dużo dziać i w której pakiet nie koniecznie musi mieć od razu formę
ostateczną. W tym sensie nie mamy tutaj w PLD doczynienia ze ścisłym
maintainimgiem, który mógłby troche uwierać.

Moze jeszcze odrobinę wyjaśniej innego rodzaju.
W całym schemacie organizacyjnym jest kilka osób (w tej chwili pięć) które
oprócz tego że same też coś od czasu robią to zamować sie mają(mogą)
ocenianiem i puszczaniem ostatrecznie pakietów które robia inni który nie
mają praw dostępu do automatów przebudowujących. Ostania warstwa przez
którą to musi jeszcze (zazwyczaj) przejść to jestem jeszcze (zazwyczaj)
ja. Po tym wszystkim zasób zostaje oetykietowany w repo i info o nim
zostaje także zaktualizowane w pliki PAKIETY-stan w PLD-docs. Tak wygląda
mniej wiecej obecny schemat "organizacyjny" :-)