pdksh

Czw, 21 Paź 1999, 00:20:53 CEST

On Wed, 20 Oct 1999, Pawel Krawczyk wrote:

> To dotyczy 2.2.13. Co do usuwania bashizmow, to popieram - trzeba tylko
> przekonac Linusa.

Kontynuując temat non-bashizm .. proponowałbym każdemu u siebie:

$ rpm -q --whatrequires /bin/bash

Kilka rzeczy jest satnowczo do usunięcie. GXedita przedchwilą usunąłem z
tej listy. rpm też musi w zasadzie zniknąc też z listy powiazań z bash bo
bez tego ładowanie pdksh z jako /bin/sh ma mały sens dla systemów w
których ma wogóle nie być basha.

Co do przekonywania Linusa to chyba nie ma o czym mówić gdyż wszystko jest
jasne (skrypt ma #!/bin/sh a jest tak naprawdę bashowy .. i wcale być taki
nie musi). Wystarczy dodać, że jest juz pewne grupa ludzi, która stara się
unikać powiązania niewprost z bashem i że obecny stan jest tak czy inaczej
nieprawidłowy.