inetdaemon - co to takiego ???

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 22 Paź 1999, 10:18:05 CEST

On czw, 21 paź 1999, Wojciech Sas Cieciwa wrote:

> On Thu, 21 Oct 1999, Artur Frysiak wrote:
>
> [....]

> Ok. ale czy w związku z zainstalowaniem rlined mam podmieniac wszystkie
> demony ????
>
> Jeśli tak to jak i które...
>
> Bo jak na razie to dostaję ładny komunikacik:
> Generating /etc/rlined.conf for rlinrd .............[ PROBLEMY ]
>
> i co z tym zrobić ???

Zdaje sie, za tam jest jakis basizm,a w kazdym razie konstrukcja, ktorej moj
ksh nie rozumie jaknalezy. "*" wcudzyslowach. Usun cudzyslowie i pojdzie.

Pozdrowienia,
   Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !