perl.prov

Piotr Czerwinski pius w ceti.pl
Sob, 23 Paź 1999, 17:53:44 CEST

On Sat, 23 Oct 1999, Artur Frysiak wrote:
[..]
> Chyba h2ph nie jest poprawnie uruchamiane podczas budowania rpma z perlem.
> A może usunąć z perl.req wyszukianie zaleźności od plików .ph ? (choć z
> drugiej strony one jednak są wymagane).

Dochodzi tu jeszcze problem z perl.prov, który nie generuje wogóle
Provides dla plików *.ph. Więc w przypadku gdybyśmy się jednak zdecydowali
na generowanie zależności dla *.ph trzeba by było poprawić perl.prov pod
tym kątem.
Wydaje mi się, że powinniśmy jednak pozostać tylko przy modułach.
Przynajmniej do czasu, aż nie zostanie uregulowana kwestia przynależności
tych plików do jakichś konkretnych pakietów. W przeciwnym wypadku (również
w sytuacji, gdy pliki te będą tworzone w %post podpakietów devel) po prostu
nie będzie to działać, a zaczną się mnozyć problemy.
Pliki *.ph dostarczane w pakiecie perla to też zagadka, gdyż ich skład
zależy głównie od tego, gdzie ten pakiet był budowany.
Tu też trzeba by ograniczyć ich generowanie do jakiejś z góry określonej
liczby jedynie takich nagłówków, które są rzeczywiscie potzrebne,
bo w obecnej chwili znajduje się tam też sporo śmieci.

pius