nazwa hosta w /etc/sysconfig/network

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Czw, 28 Paź 1999, 21:40:08 CEST

>On pon, paź 25, 1999 at 10:22:48 +0200, Bartosz Waszak wrote:
> Mam   jedno,  być  może  proste  pytanko,     dlaczego  -    po  ustawieniu
> HOSTNAME=voyager  (bez nazwy domeny)  Apache  nie chce wstać,   długo myśli
> jakby miał bałagan w DNS. A dns sądze, że jest dobrze ustawiony bo nslookup
> dobrze przemienia IP na HOSNTAME i w drugą stronę.

No i wyszło na jaw  dlaczego  to nie  działa.  Ze względu na to, że włączyłem
sobie IPv6,   apacz zapragnął znaleźć rekordy AAAA w DNS, których nie miałem.
Swoją drogą czy   istnieje jakaś możliwość podłączenia się do 6bone-pl  mając
łacze dial-up, ponoć była jakaś możliwość dynamicznego stawiania tunelu.