Diskless, rc-scripts, nfs

Śro, 1 Wrz 1999, 22:40:43 CEST

On Mon, 30 Aug 1999, Bartosz Waszak wrote:
[..]
> * LDAP
>
> Chciałbym   się dowiedzieć czy planowane będzie  zastosowanie LDAP jako serva
> autentykacji w PLD  np: przez  pam_ldap.  Prawdopodobnie w serverze LDAP będą
> przechowywane  dane o  kontach  użytkowników w Win2k, zastosowanie tego też w
> linuxie    umożliwiłoby  w  najbliższym    czasie   integracje      środowisk
> linux<->win2k, dla  wcześniejszych wersji  już się chyba pojawiają  upgrade'y
> umożliwiające   korzystanie z  usług katalogowych    w2k.  Teraz  pojawia się
> problem  w jaki formacie są przechowywane hasła w LDAP,  gdyż jak  sądze LDAP
> [...]

Odpowiedź generalnie .. tak. W tej chwili pakiet z OpenLDAPem jest już
poprawnie zrobiony i działa. Ma dołączone w tej chwili skrypty do migracji
różnych baz do bazy LDAP (choć nie wszędzie to musi być potrzebne także
chyba trzeba będzie to wydzielić w osobny pakiet .. MigrationTools).
pam_ldap i nss_ldap mam prawie na wykończeniu i na dniach to będzie gotowe
także będzie można to zaraz trenować. Sam teraz próbuję z ostrzejszą
współpracą netscape z LDAP (np. przechowywanie bookmarków i inne).