Szukam zajecia

Robert Slaski robin w atm.com.pl
Czw, 2 Wrz 1999, 10:41:45 CEST

czesc

poniewaz moje dotychczasowe zajecie, tj. pakiet ATM wszedl w
stabilniejsza faze, szukam sobie zajecia, aczkolwiek nie chcialbym komus
wejsc w droge. Najbardziej interesujace mnie pakiety do poprawek to m.in
apmd, pcmcia, xanim. Jesli nikt nie zglosi protestow to chcialbym sie
nimi zajac.

Secundo: MSZ w pakietach zawierajactch wieksza ilosc dokumentacji
(wiecej niz README i ChangeLog :-) powinno sie wydzielic pakiet 'doc'.
Pierwszym podpadajacym jest np. SDL. Przy braku sprzeciwow chcialbym tez
wzbogacic PLD o kilka gierek (GNU lub OpenSource), narzedzia do obslugi
portu podczerwieni czy przydatne w notebookach.

pozdrawiam,
mikrobi

--  Robert Slaski
--  ATM  S.A
--  robin<at>atm.com.pl slaskir<at>polbox.com
--  Palenie raka powoduje smród i bicie serca