=?utf8?Q?b=B3=EAdna_konfiguracja_na_www=2Epld=2Eorg=2Epl?=

Wto, 7 Wrz 1999, 13:35:06 CEST

On Tue, 7 Sep 1999, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Poprawione (nagłówek jest w header.shtml jak sama nazwa wskazuje).

OK. Ponieważ pierwotnie list wysłałem także do webmaster w pld.org.pl wyszło
także, że nie obsługujemy takowego. Poźba do Sergiusza żeby dopóty dopóki
się sprawa przynalezności takiego aliasa do konkretnej osoby nie
wyjaśnie/rozstrzygnie żeby przekierowywać to na pld-list albo na
postamaster.