{de}rejestracja info - zmiana podejści (prościej)

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Czw, 9 Wrz 1999, 00:50:56 CEST

On Wed, Sep 08, 1999 at 11:29:45PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Prawdopodobnie na godzinach hurtem wszsytkie spece zostana zmienione ale
> więc nei bedzie trzeba zmieniać każdego po kolei ale powyższa informacja
> informacja i tak musuiała być podesłana tutaj żeby wiadomo było dlaczego
> coś sie zmienai i jakie regóły są ustanawiane od dnia dzisiejszego w tej
> dziedzinie.

BTW kiedy będzie glibc-2.1.2? Sorry za "weźcie i zróbcie" ;) ale jest tam
poprawiony jeden błąd który trochę dał mi w kość.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/