Bledy w rc-scripts

Wto, 14 Wrz 1999, 14:03:40 CEST

On Tue, 14 Sep 1999, Jacek Konieczny wrote:

> Cze,
>
> Gdy wpisywalem ostatnie bug-reporty do Buzilli nie bylo tam rc-scripts.
> Wiec moje uwagi wysylam na liste (rc-scripts wczorajsze z CVS):
>

>   tworzy katalogi rc.? (nie powinno być rc??.d) ?

Za mało poziomów ? więcej niż od 0 do 6 ? I tak init obsługuje tylko 0..6
:-)

>   Pisze "leaving runlevel [ x ]" przy przechodzeniu DO runlevelu "x"

Do poprawki w takim razie.

>   wypisuje "ls: ifcfg-sit*: No such file or directory"
>   i "ls: tnlcfg-*: No such file or directory", gdy nie znajdzie tych
>  plików

To wyglada na jednak jakiś błąd.

>   init.d/serial jest startowany po init.d/network, kiedy już porty
>   mogą być zajęte przez ppp

init.d/serial ? Z czego to ? Jest rc.d/rc.serial, który przychodzi z
setserial (rc-scripts sprawdza czy jrest ten skrypt) i jest to wywoływane
przed odpaleniem serwisów.

Używasz rc-scripts 0.0.8 ?

kloczek
PS. dodałem komponent z rc-scripts.
PS2. Chyab trzeba będzie wypuścić dzisiaj kolejną wersję rc-scripts bo
trochę się tam ostatnio zmieniało.