Setup, adduser

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Sob, 18 Wrz 1999, 18:51:13 CEST

[wtorek, 14 wrzesień 1999], Adam Kazikowski napisał(a):

> Adduser jest chyba w systemie , a skrypt moze sobie kazdy wedlog wlasnej
> woli napisac ?
> No chyba ze ktos chce graficzne ;))) (windoza) :P
eeeh... poczytaj od czasu do czasu archiwum tej listy...
w systemie jest useradd ktory sluzy do dodawania userow
z linii komend, natomiast jezeli chcesz skrypt
to nie 'kazdy sobie wedlug wlasnej woli moze napisac' tylko
jest od dawna w CVSie jako modul adduser.
Ostatnio jak go ruszalem dzialal, byly tylko (bezsensowne
i bzdurne IMO) problemy z plikami w /etc/skel.
Ja w tej chwili niestety nie dysponuje czasem aby wszystko
na biezaco obserwowac :(
Aha, taka moja mala propozycja - moze zalozyc liste w stylu
pld-news i publikowac na niej automatycznie co dzien lub kilka
wszystkie zmiany?
Cos na ksztalt freshmeata... codziennie o polnocy jest wysylany
list do wszystkich zapisanych (moze codziennie to za czesto, ale
raz na 5-7 dni byloby akurat). List ten zawiera to co zostalo
wpisane do jakiegos plikuy bedacego w CVSie.
Przyklad: dorabiam GUI do addusera, dopisuje
to w tym pliku razem z data itpd. a za kilka dni automat
odczytuje to, usuwa i wysyla list do zainteresowanych.
Mechanizm taki umozliwi sledzenie rozwoju PLD osobom nie
zaangazowanym w projekt oraz ulatwi 'powrot' do projektu
osobom, ktore przez jakis okres byly niedostepne
(przeczytanie archiwum z wiecej niz 2 tygodni jest
wielka katorga z uwagi na ilosc listow).
amen.

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project