Wpięcie sparca

Pon, 13 Wrz 1999, 01:59:30 CEST

Chciałem zainaugurować oficjalne wpięcie komputera mer.zie.pg.gda.pl który
jest Ultrą 1 z ultra sparc w grupę komputerów które służą do
przebudowywania pakietów do dystrybucji. Co prawda jeszcze kilka szczegóów
jeszcze wymaga dopracowanai i jeszcze nie ma tam pełnego zestawu pakietów
które są obecne na pozostałych trzeb build hostach z x86 ale w zasadzie
jednostka ta już nadaje się do tego żeby pakiety jakie się tam zbudują
jako pełnowartościowe.

W kolejce na podobnych zasadach jest jeszcze AXP ale tutaj będzie trzeba
niestety jeszcze trochę mocniej popracować.

W zwiazku z powyższym każdy kto wyrazi taką chęć może uzyskać konto na tej
maszynie. Warunki wstepne to podesłanie klucza ssh i posiadanie praw
zapisu w repo.

Prawdopodobnie po ostatecznym wykończeniu na sparca zostanie także
przeniesione repozytorium CVS gdyż tutaj są największe zasoby dyskowe
jakie mam w tej chwili do dyspozycji bez zbędnego cudowania (2+4+18GB).
W zwiazku z tym chciałem przypomnieć o tym żeby huz teraz używa sie na
pewno adresu repozytorium bazującego na nazwie hosta cvs.pld.org.pl po
to żeby takie przejście mogło nasapić w sposób niezauważalny dla osób
które się do niego odwołują.