rc-scripts: make rpm się nie robi

Wto, 28 Wrz 1999, 14:04:22 CEST

On Tue, 28 Sep 1999, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
[..]
> Natomiast po upgrade na 0.0.10 (z 0.0.3) nie wstaje sieć - nawet lo jest
> nieskonfigurowane
> Ustaliłem że winny jest 'ip' - jedyne co potrafi powiedzieć to
> "Cannot send dump request: Odmowa połączenia"
>
> Co się dzieje? Coś muszę upgradnąć?

Sam się na to naciąłem wczoraj wieczorem. Poprawka jest dość
drobna. W linii 60 w pliku /etc/rc.d/init.d/functions.network zmienić z:

    if [ -f $CONFIG ] ; then

na:

    if [ -f /etc/sysconfig/interfaces/$CONFIG ] ; then

Jest jeszcze jeden błąd, który przynajmenij się u mnie pojawia (bo mam
RAID):
- niepoprawna deinicjacja RAID (deinicjiowane są urządzenia które nie
  były nigdy zainicjiwane co skutkuje pojawianiem się komunikatów o
  błędach),

Jest jeszcze kilka innych poprawek do wykonania ale nie są one krytyczne
dla działania skryptów (raczej poprawienie spójności i kosmetyka).
Włąsnie biorę sie za poprawianie tych rzeczy i za kawałek powinna być
dostępna poprawiona wersja.