Czy ktos robi KDE????

Piotr Czerwinski pius w ceti.pl
Czw, 30 Wrz 1999, 21:21:02 CEST

On Thu, 30 Sep 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
[..]
> Z tego co wiem to pius też ma chęć na KDE.

Możesz spokojnie się za to brać. Trochę jeszcze potrwa zanim będę mógł
zacząć cokolwiek przy tym robić. Chwilowo siedzę nad modułami perla
i, biorąc pod uwagę niedoskonałość mojego automatu (zwłaszcza przy
tworzeniu bardziej rozbudowanych opisów w %description) oraz ilość
samych pakietów, jeszcze trochę czasu przyjdzie mi przy nich spędzić :)

pius