Qt & KDE

Czw, 30 Wrz 1999, 13:47:40 CEST

On Thu, 30 Sep 1999, Dariusz Knocinski wrote:

> Witam,
> Nie jestem na bieżąco ze stanem pakietów ale na ftp.pld.org.pl
> nie mogę znaleźć Qt i KDE, czy to zamierzone działanie czy tylko
> niedopatrzenie ?

Żeby przebudować Qt trzeba jeszcze przebudować lesstifa. Potem się to
powinno odetkać. Stanie się to na dniach (w tej chwili mam w kolejce czy
czy tery pakiety gnome, potem dev i knfsd i będę chciał kończyć dalej
lesstifa, którego mam juz częściowo rozkopanego, a dlej Qt i binutils ..
taki jest plan).

Mam pytanie. Czy warto już korzystać z Qt 2.x ? Chodzi o to czy do nowego
KDE są już poprawki do gcc 2.95.x. Do jade znalazłem takowe w zasaobach
Debiana.