kloczek: SOURCES pidentd.inetd

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Czw, 3 Sie 2000, 17:35:56 CEST

On Thu, 3 Aug 2000, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Na razie zrobilem cyfrowo. Puscilem do cvs'a caly zestaw poprawek.
> Tylko prosze o dodanie ze nowe rc.scripts wymagaja poprawionego setup'a.
> (cos w Requires:), przy skladaniu tego wszystkiego, bo inaczej to bedzie
> numeryczny gid w /proc'u.
ale zaraz zaraz, a co z tym:

man mount:

Mount options for proc
       uid=value and gid=value
              These options are recognized, but have no effect as
              far as I can see.

u mnie jest tak (po dodaniu gid=17 do mounta i grupy proc):

[sebek w sokrates sebek]$ mount | grep proc
proc on /proc type proc (rw,gid=17)
[sebek w sokrates sebek]$ ls -ld /proc
dr-xr-xr-x   78 root     proc            0 sie  3 17:30 /proc/
[sebek w sokrates sebek]$ ls -l /proc/net/tcp
-r--r--r--    1 root     root            0 sie  3 17:32 /proc/net/tcp

czyli mimo że /proc jest rzeczywiście z gid=17, to /proc/* już nie.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...