Instalator CD.

Marcin Jurczuk spock w z.bialystok.pl
Wto, 1 Sie 2000, 16:55:18 CEST

Witam.
Wczoraj probowalem zainstalowac PLD z plytki wypalonej z obrazu iso
znajdujacego sie w ftp://ftp.task.gda.pl/pub/linux/PLD/..
I nie dalem rady....Czy bledem jakims jest ze przy botowaniu z CD nie ma
polecenie selrpm. Spedzilem cala noc od 21 do 3:30 na ranem..i nic !
"Lekko" zdenrwowany zainstalowalem Slacka 7.0 golego i potem na to
instalowalem PLD. Czy ktos moze mi powiedziec czy sa dostepne dyskietki
dzialajace do instalacji ?
Przygotowuje sie do instalacji kilku routerow FDDI i chcem do zrobic na
PLD bo mi to odpowiada ale nie mam ochoty instalowac dwoch systemow na
siebie......

P.S off topic - sa jakies wezly ipv6 w Bialymstoku ?
Pozdrowienia Spock.
CYBER-NET <spock w z.bialystok.pl>