Instalator CD.

Marcin L. Mierzejewski kevin w lamer.pl
Wto, 1 Sie 2000, 22:21:20 CEST

Sebastian Zagrodzki <s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl> wrote:

> addpkg rpm. Jest o tym na samym początku...

Na ten sam problem natrafiłem podczas instalacji, ale jakoś domyśliłem się
co zrobić i poszło. Po czym miałem duuuże problemy z konfiguracją sieci,
dopiero po analizie plików rc doszedłem do tego gdzie powinien być
i jak wyglądać plik ifcfg-eth0.

--
Marcin L. Mierzejewski                          "Non tatis est unius opinio"