[AnneS@elinux.com: Distro Request- IMP!]

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Śro, 2 Sie 2000, 16:08:33 CEST

dnia Wed, Aug 02, 2000 at 10:09:42AM +0200, Micha? Kuratczyk napisal(a):

> Nie wiem czy też takie dostaliście, ale podsyłam. Mój angielski jest jakby
> kulawy, więc raczej się tu nie będę wykazywał, ale jakby ktoś to wypełnił
> to by było fajnie.
moj amerykanski tez nie jest dobry ale zastanawia mnie jak wypenic kilka z
pol..

> FTP site:
tutaj juz nie ma problemu, zaczelo sie mirrorowaxc ;)

> Target Users: (e.g. home, office, hackers, developers, newbies, etc.
szczerze powiem ze nie wiem.. chyba zeby not for newbies ?
przeciez w biurze to i tak ktos tym adminuje...

> Configuration tool: (e.g. lizard, linuxconf, yast):
vi ?
;)

newrom
--