Witam wszystkich

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Śro, 2 Sie 2000, 18:14:30 CEST

dnia Wed, Aug 02, 2000 at 06:30:00PM +0200, Maciej Arciuch napisal(a):

> Czy jest taka możliwość(wiem, że to głupio zabrzmi :), żeby ktoś z ekipy
> PLD zabierał ze soba na spotkania PLUG-u jakąś płytkę z właśnie
> wytłoczonym najnowszym PLD i rozstawił kramik, ew. nakleił kartkę na
> drzwiach("PLD u tego i tamtego w cenie takiej i takiej"). A może jakieś
> będzie install party poświęcone PLD?
jakbym bywal w warszawce czesciej to niema sprawy ;)

> To na tyle jeśli chodzi o perypetie modemiarza. Gdybym instalował PLD,
> to raczej w funkcji stacyjki roboczej, ew. póżniej coś więcej. Czy dla
> takich zastosowań PLD w stanie obecnym jest kłopotliwe do
> instalacji/wstępnej konfiguracji(pytam, bo czytając kłopoty o tunelach,
> forwardingach, maskaradach, aliansingach nie wiem czy to na moje siły
> ;)?

IMHO problemow nie jest duzo :> a jesli juz sa to momentalnie pojawiaja sie
pooprawki/rozwiazania :)
czy to bedzie workstation czy serwer instalacja jest taka sama tylko inaczej
sie pozniej bawi z systemem :)

> Mam jeszcze pytanie o dokumentacje: czy jest jakaś bardziej
> scentralizwana czy trzeba czytać man'y do konkretnych programów, ale te
> przecież zmieniacie i dostosowujecie do potrzeb PLD.
jedyne co sie moze zmieniac to polezenie plikow w systemie, ale jesli
zapoznasz sie z FHS 2.1 to nie powinienes miec problemow :)

> W jakim sposób określilibyście relacje PLD-RedHat. Czy pakiety, które
> wejdą w skład nowej dystrybucji(jak jej tam? Ra?) to będzie podrasowany
> RedHat czy tylko już korzystacie właściwie z systemu RPM?
napewno nie, PLD to oddzielna dystrybucja, kozysta z rpm bo ludzie uwazaja
ze jest to dobry wybor i tyle :)
Nie wiem jak teraz ale jakis czas temu pakiety byly przygotowywane tak zeby
umozliwic latwy upgrade RH -> PLD (nie uzywam RH od dosc dawna).

> I jeszcze jedno, mianowicie poprawki które robicie z programie
> zgłaszacie autorom? Rozumiem, że niektóre są robione tylko i wyłącznie
> na potrzeby PLD, więc przy tych problem sam się rozwiązuje.
raczej tak, chyba ze autorzy sa odporni na sugestie afair tak reaguja ci od
apacha i ipv6);)

> popieram Was całym sercem(jak tylko przeczytam artykuł o gettext'cie w
> nowym L+ to się zabieram za pomoc w tłumaczeniu czegoś - na początek
> dajcie mi coś łatwego ;)!!!

zoabacz www.pld.org.pl i zasady kozystania z cvs :>

newrom

PS
Chyba mieszkasz w stolycy czyli dosc daleko ale jak nie znajdziesz chetnego
do wypalenia to daj znac sciagne i wypale pld a pozniej wysle snailem :>

--
                              Roman Niewiarowski