Witam wszystkich

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Śro, 2 Sie 2000, 18:46:21 CEST

Cześć

On Wed, Aug 02, 2000 at 06:30:00PM +0200, Maciej Arciuch wrote:
> Mam kilka pytań dot. PLD. Otóż podstawowym problemem wydaje mi się
> zdobycie PLD. Wiem, wiem, są pakiety na płytce od Linux Plus'a, ale to
> już było jakiś czas temu. Nie mam ani stałego łacza, ani wypalarki, więc
> ISO(z którymi i tak są chyba kłopoty - a właściwie: są one aktualne?)
> raczej ni się nie przyda... :(
Co byś chciał dostać? ISO? RPM'y z FTP? Zawartość CVS? Jeśli tak, to
które moduły?  SPECS? BTW, jaka jest obecnie objętość SOURCES?

> Czy jest taka możliwość(wiem, że to głupio zabrzmi :), żeby ktoś z ekipy
> PLD zabierał ze soba na spotkania PLUG-u jakąś płytkę z właśnie
Jak się ma obecnie sprawa spotkań PLUG w Warszawie? Niestety miałem
dwumiesięczną przerwę i wypadłem z obiegu, a na www.linux.org.pl nie ma
żadnych zapowiedzi :(

> wytłoczonym najnowszym PLD i rozstawił kramik, ew. nakleił kartkę na
> drzwiach("PLD u tego i tamtego w cenie takiej i takiej"). A może jakieś
> będzie install party poświęcone PLD?
Jeśli będę w stanie nagrać to czego sobie zarzyczysz (czytaj: płytek nie
będzie zbyt dużo ;) ) to mogę przynieść - ale czy te spotkania się
odbywają? A jak nie - mieszkam w Warszawie, tak że myślę ża jakoś byśmy
się dogadali.
--
--= Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl =--
--= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee... =--