kloczek: SOURCES pidentd.inetd

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 4 Sie 2000, 11:45:33 CEST

czwartek 03/08/2000 20:41:40, Marcin Bohosiewicz:

[..]

> Tyle, ze akurat ta lata jest standardowo w kernelu z PLD,
> wiec nie widze problemu. A jak ktos ma inny kernel to poprostu
> to nie ma znaczenia - i tak wszyscy maja dostep do /proc.

Ale pindentd odpalony z identd.proc bez niej nie zadziała
(a po to te zmiany są robione).

Jeżeli wykryta zostanie jakaś dziura w kernelu, to zapewne
upłynie jakiś czas zanim łata Solara zostanie dla nowej wersji
przygotowana i przestanie być "standardowo" (np. ja używam teraz
kernela 2.2.17pre9, 2.2.16 się sypie), nie mówiąc już o tym, że
łatki *preX mogą kolidować z rzeczoną łatą.

Paweł