rc-scripts mini todo (było: Re: Instalator CD.)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 4 Sie 2000, 13:57:14 CEST

On Fri, Aug 04, 2000 at 01:48:35PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Fri, 4 Aug 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> [..]
>
> No tak. Solkowe many jesdnak są lepsze :)
> Odpowiedni interfejs jest w netinet/ether.h
>
>      char *ether_ntoa(struct ether_addr *e);
>      struct ether_addr *ether_aton(char *s);
>      int ether_ntohost(char *hostname, struct ether_addr *e);
>      int ether_hostton(char *hostname, struct ether_addr *e);
>      int ether_line(char *l, struct ether_addr *e, char *hostname);
>
> Tyle, że nie widze nadal jasnego zwiazku miedzy powyższym, a ustawianiem
> statycznej tablicy arp/rarp i chyba jedyny sposób ustawiania z map tych
> [...]

A jak wsadze sobie tablice arpa do LDAP (i dopisze odpowiedni fragment do
nss_ldap) to co mam zrobić ? Nie ma czegoś takiego jak ldapcat.
Może jednak zaimplementujemy narazie wsparcie do /etc/ethers czy jak to tam
nazwiemy, a potem można to rozszeżać o różne inne sposoby przechowywania
bazy arp.

Wiget
--
Artur Frysiak