wine 20000716

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Sob, 5 Sie 2000, 14:40:38 CEST

dnia Fri, Aug 04, 2000 at 11:32:06PM +0200, Jakub Bogusz napisal(a):

> Jeśli chodzi o 20000716, to SOA#1 i to całkiem dobrze.
u mnie tez, ale skompilowana na cenzorze.
Chyba ze problemem sa naglowki z 2.4, zronilem upgrade wszystkiego i
sprawdze jeszcze raz :>a druga sprawa ktora mi przyszla do czaszki jest cos
w stylu autorpm  tylko ciut bardziej user friendly ?
 autorpm moze i jest dobry jak sie robi upgrade kilku pakietow, jak ich jest
kilkadziesiat to uzywanie tego narzedzia jest bez sensu :(
Swoja droga to pierwszy raz od dluzszego czasu poprostu cos mi sie
uruchomilo pod wine (jakies gupotki ale i tak sie ciesze :) )

> Ale jak kiedyś próbowałem 200002xx, to funkcjonował jedynie jako forkbomba
> - w nieskończoność odpalał xtermy z gdb, a że nie miałem ulimitów, ledwo
> udało mi się opanować sytuację - a innwatch zarejestrował loadavg >2900 ;)

heeheh
za chwile puszczam kompilacje jeszcze raz z naglowkami od 2.2.16 zobaczymy
czy to aby nie przez to :>

newrom

PS
pakiet ghostscript-fonts-std w postrun szuka fontow w /usr/share/donts/Type1
podczas gdy fonty leca do /usr/share/fonts/Type1

--
                              Roman Niewiarowski