gnome/gtkxmhtml

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 6 Sie 2000, 15:20:42 CEST

On Sat, 5 Aug 2000, Jakub Bogusz wrote:
> gnome-libs - może zrobić oddzielny pakiet z libgtkxmhtml - gimp chce
> używać tej biblioteki (i tylko tej z gnome-libs), nie używa ona innych
> bibliotek z gnome, locali AFAIK też?

Właśnie zrobiłem coś takiego na własne potrzeby - z gnome-libs.spec budują
się pakiety gtkxmhtml* oraz gnome-libs* już nie zawierające libgtkxmhtml.
No i SOA#1 - gtkxmhtml{,-devel} zainstalowałem, gnome-libs* nie;
gimp zbudował się poprawnie z helpem.

Jeśli chodzi o zależności, to jedynym miejscem, gdzie w gnome-libs
występuje odwołanie do gtkxmhtml jest skrypt gnome-config.
W gtkxmhtml 'gnome' występuje tylko w komentarzach.

Jeśli chodzi o rozmiary, wygląda to tak:
$ rpm -q --queryformat '%{NAME}: %{SIZE}\n' gtkxmhtml gtkxmhtml-devel
gtkxmhtml: 359216
gtkxmhtml-devel: 169649

$ rpm -q --queryformat %{NAME}: %{SIZE}\n -p [...]
gtkxmhtml-static: 454530
gnome-libs: 2245633
gnome-libs-devel: 1076071
gnome-libs-static: 1624592

Czyli jestem ponad 3MB do przodu :)

Nie wiem natomiast - czy jest sens żeby było tak w dystrybucji?

--
Jakub Bogusz
mailto:qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl