Obraz ISO i586

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Śro, 9 Sie 2000, 01:13:57 CEST

On Tue, 8 Aug 2000, Lukasz Trabinski wrote:
> Zainstalowałem dzisiaj poraz pierwszy pure PLD z CDROMu - dotąd miałem
> redhaty łatane pakietami z PLD. W zasadzie wszystko przebiegało OK, gdyby
> nie jeden fakt, że ktoś (Sebastian?) zapomniał dołożyć pakietu vim-static.
nie Sebastian tylko kloczek, bo z tego co mówił, nasz vim nie nadaje
sie do użytku...

> Edycje fstaba tudzież lilo.conf musiałem przeprowadzić za pomocą komendy
> echo. :-)
ale jest przecież elvis-static :)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...