PLD logo

Marcin L. Mierzejewski kevin w lamer.pl
Pią, 11 Sie 2000, 15:06:27 CEST

Artur Frysiak <wiget w pld.org.pl> wrote:

> Proponuje oderwać się od pingwinków, tuxów, znaku PLD i zrobić coś 'ponad
> czasowego'.

A co z prawami autorskimi do tuxów i pingwinków? Jesli wykorzystamy jakiegoś
pingwina to będziemy musieli za każdym razem pisać, że prawa autorskie
do pingwina należą do tego i innego.
A jak się zmieni pingwinek, to co będziemy musieli zmieniać także logo PLD?

> Widzieliście logo Debiana, RedHata, SuSE ? Czy jestam jakieś wyrażne
> odwołanie do nazwy lub Linuksa ?

Właśnie oglądam i strasznie mi się podoba logo MaxOS i Debiana.

> I o coś takiego jak inni wielcy mają mnie chodzi.
> Prosze tylko pamiętać, że logo _musi_ łatwo się skalować i wyglądać dobrze w
> miniaturze (np w ikonkach).

To _SLD_, ładnie wygląda jako ikonka i w banerze też się nieźle prezentuje.
Ale fakt ma straszne wątki patriotyczne (biało-czerwone), w tej chwili
kombinuje z różnym tłem, może coś z tego wyjdzie.

--
Marcin L. Mierzejewski                          "Non tatis est unius opinio"