jeszcze ncpfs (i php)

Pią, 11 Sie 2000, 16:10:51 CEST

Po ostaniej poprawce (wycięcie skryptu do inita) puściłem to na
buildery. Za kawałek będzie to w /test i będzie gotowe do
testowania. Prosiłbym o sygnał że to co jest jest poprawne lub jakieś
jeszcze korekty które bendą syglalizować ponowne pusczenie tego do
przebudowani.

Przy okazji prosiłbym o sygnały dotyczące poprwnosci (bąć nie) php.
Na pwno jeden drobny błąd już tam jest. Chodzi o to, że niejawnie w
skryptach pre/post instalacyjnych używany jest perl.
Pierwsze rozwiazanie polegać mogłoby na dodanie "Prereq: perl" ale to nie
będzie poprawne i lepiej będzie zastąpić to kawałkiem seda czy awka.
Niemniej to co mnie w tej chwili jakoś bardziej interesuje to to czy
pomijając powyższe kompilaty php pracuja popranie.
(przed wyniesieniem php z /test na pewno niejawna zależność od perla i tak
będzie warunkiem "wyjściowym")