jeszcze ncpfs (i php)

Marcin L. Mierzejewski kevin w lamer.pl
Pią, 11 Sie 2000, 16:44:15 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Przy okazji prosiłbym o sygnały dotyczące poprwnosci (bąć nie) php.
> Na pwno jeden drobny błąd już tam jest. Chodzi o to, że niejawnie w
> skryptach pre/post instalacyjnych używany jest perl.
> Pierwsze rozwiazanie polegać mogłoby na dodanie "Prereq: perl" ale to nie
> będzie poprawne i lepiej będzie zastąpić to kawałkiem seda czy awka

Pierwsze wrażenia (od strony administratora):
1) w pliku httpd.conf mógłby dodawać do DirectoryIndex index.php3
	 i AddType application/x-httpd-php
2) w poprzedniej wersji po instalacji działał moduł pgsql, a w tej ręczenie
	 musiałem zmodyfikować php.ini (odkomentować extension=pgsql.so).

A od strony developera to chyba wszystko działa.

--
Marcin L. Mierzejewski                          "Non tatis est unius opinio"