jeszcze ncpfs (i php)

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 11 Sie 2000, 17:47:42 CEST

[piątek, 11 sierpień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

[...]
> Przy okazji prosiłbym o sygnały dotyczące poprwnosci (bąć nie) php.
[...]
> (przed wyniesieniem php z /test na pewno niejawna zależność od perla i tak
> będzie warunkiem "wyjściowym")
U mnie niestety php z mysql w module nie chcialo pojsc (segmentation
fault) - dopiero po wkompilowaniu go "na stale" udalo sie go uzywac
(apache sie uruchamial). Inne moduly (gd, imap, pcre) u mnie dzialaja
- pozostalych jeszcze nie uzywalem

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.