jeszcze ncpfs (i php)

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 11 Sie 2000, 18:00:25 CEST

[piątek, 11 sierpień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Zgłaszałeś może to gdzieś ludziom od php ? Druga sprawa. Ciekawe czy
nie..

> wymiana mysql na 3.23.x nie zmieni tu czegoś (ostanio coraz cżesciej
> widze że ludzie kozrystają z 3.23.x).
sorka.. ja mam wlasnie 3.23.x (dokladnie 3.23.22)
--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.