156.17.220.1

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Pon, 14 Sie 2000, 13:06:05 CEST

On pią, sie 04, 2000 at 10:52:43 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
 > Nie pamietam kto za ten host jest odpowiedzialny więc wysyłam tutaj

oj, tomku, slabo u ciebie z pamiecia, moze troche odkurzyc kostki? ;-)

> Wygląda na to, że za każdym razem rsync zaciaga *całosć*. Chłopaki z TASKu
> nie wiedząc dokładnie co się dzieją i widząc, że te połączenia wysycają
> łącze do Wrocka wycieli ten host na routerze (na razie do wieczora). Do
> tego czasu osoba zarządzajaca tym hostem powinna skorygować błąd bo i
> także nie zostanie włączony odepntęp do zasobów dla 156.17.220.1 po rsync.

pierwszy raz widzialem taki bajer - padl dysk, na ktorym
jest mirror ftp, a rsync totalnie zglupial, ciagnac wszystko
do /dev/null. ja bylem na wakacjach bez sieci (TM).
czy mozesz poprosic 'chlopakow' o ponowne wlaczenie sun250.lo14.wroc.pl
z powrotem do sieci task? bez tego nie bedzie cvsweb.pld.org.pl...

--
http://metalab.unc.edu/ser/  +|+  on_irc: serek at ef.net  +|+  icq#51081356