Helix GNOME

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Pon, 14 Sie 2000, 18:49:22 CEST

> Może powiedzmy sobie najpierw co to jest Helix GNOME (?).
> Jeżeli nie wiesz to są konkretne wersje pakietów gnome-* i kilku innych
> (ktoś to zebrał do kupy i znazwał .. zdaje sie ze Miguel de Icaza).
tyle to mniej wiecej wiedzialem, ale patrzac na screenshoty wydawalo mi
sie ciutke inne od tego, co mam u siebie na redhacie - nie wiem czy sie
roznia duzo pod wgledem technicznym, ale znajac pieczolowitosc
konstrukcji pld pomyslalem, ze moga z czyms kolidowac lub potrzebowac
czeegos, co wy niechetnie widzicie w pld.

ale skoro mamy nowsze wersje ;)) to zaden problem.

dzieki za pomoc. macar