proftpd

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 16 Sie 2000, 09:29:23 CEST

On Mon, 14 Aug 2000, Jan Rekorajski wrote:

> A co ciekawsze ja nie rozumiem dlaczego tak się dzieje, ja tylko zmieniłem
> write(2) na updwtmpx :o

A wszedzie zmieniles? Nie zapomniales o jakims module obslugujacym SIG'i.
Bo jak demon zakonczy sam prace to jest OK, blad jest tylko jak zdechnie
(np. przy zerwaniu polaczenia czy skillowaniu). Trzeba by sie temu przyjrzec
co jest wykonywane przy kill'ach (wiadomo ze -9 nic nie poradzi ale inne
mozna przeciez obsluzyc z wnetrza programu).

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-