PLD i polskie krzaczki w X-ach

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 17 Sie 2000, 12:06:16 CEST

On Thu, 17 Aug 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> rxvt to bardzo głupio napisany program. Potrafi czytać zasoby tylko z X
> oroczenia (odpowiednie wpisy zmieniajace fonty możesz dodać w
> ~/.Xdefaults).

Ok.
Wszystko pieknie ladnie, ale nie bardzo wiem, czy sie rozumiemy :((

Kiedy naciskam Alt-l to system przyjmuje to jako "ł", ale X-y wyswietlaja
to tak jakby nie widzialy czcionek iso8859-2.
Czy to jest rozwiazanie ?? To co podales Tomku ?

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}